Is thuis in je eigen achtertuin naakt zonnen verboden?

Ervan uitgaande dat er vanaf straatzijde(n) geen zicht op is.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Wetgeving
2.4K

Het beste antwoord

Aanstootgevend gedrag is verboden. En naakt zijn, waar andere mensen je kunnen zien, is daarom niet toegestaan.
Maar als jij in je eigen, afgeschermde tuin ligt, en mensen
zouden er moeite voor moeten doen om in je tuin te kijken, dan is er niets aan de hand, dus niet verboden.
Onze buurvrouw lag ook altijd topless, maar wij zagen dat hoogstens als we boven iets uit het raam uitklopten.
Met mooi weer, klopten we dus maar niets uit. Leven en laten leven toch?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wie klopte er meer uit u of uw man?

Andere antwoorden (4)

Nee, dat is niet verboden :) het is jouw huis, je woont niet langs een snelweg oid waar iedereen je ziet, gewoon doen dus.

Toegevoegd na 2 minuten:
Bedenk wel of je huizen of flats tegenover je tuin hebt staan die jouw tuin kunnen zien uit hun raam.

Toegevoegd na 21 minuten:
En vergeet de eventuele medebewoners niet...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dit is enkel toegelaten als u 100 % privé zit.
Dat men u van geen enkele kant kan zien, dus ook de buren niet bv vanuit hun bovenverdieping.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dit is alleen toegestaan, wanneer dat vanaf de openbare weg en naast gelegen ( private ) terreinen/percelen niet te zien is.

Maar gezien deze zomerse temperaturen zou ik wel een jas aanhouden ;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
pas op voor vliegtuig etc ze kunnen tegenwoordig hele goede foto's maken! Maar ja het is niet verboden zolang niemand jou kan zien!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Google Earth :)